Bez kategoriiCiało

Jak wprowadzić zmiany w miejscu pracy bez wysyłania pracowników do psychiatry

By 1 marca 2020 16 października, 2020 No Comments

Wydaje się, że ludzie są otwarci na zmiany tylko wtedy, gdy to, co zawsze robili, już nie działa. Innymi słowy, kiedy nasze potrzeby nie są już zaspokajane przez poprzednie zachowania, wzorce myślowe lub praktyki.

Twoim zadaniem jako CEO lub kierownika jest pokazanie swoim pracownikom, że dotyczy to również Twojej firmy. Jeśli pewne procedury i praktyki nie spełniają już potrzeb Twojej firmy lub organizacji, konieczne są zmiany.

Aby ułatwić tę zmianę, musisz szanować zarówno potrzeby firmy, jak i pracowników. Jeśli potrzeby Twojej firmy w zakresie wydajności, rentowności i wydajności mają pierwszeństwo przed potrzebami Twoich pracowników, musisz zwiększyć stres i oprzeć się planowanym zmianom. Pomiędzy nimi musi być równowaga.

Oto trzynaście sugestii, które pomogą Ci wprowadzić zmiany bez wysyłania całego personelu do psychiatry.

1. Aktualizuj swoich pracowników, zwłaszcza jeśli zmiana, którą chcesz wprowadzić, dotyczy ich osobiście. Wyjaśnij, dlaczego i jak podejmujesz decyzję o zmianie.

2. Podkreśl, w jaki sposób proponowana zmiana przynosi korzyści Twoim pracownikom. Kiedy ludzie zaczynają postrzegać zbliżającą się zmianę jako wyraźną korzyść dla nich, a kiedy poczują poczucie własności w tym procesie, chętniej przyjmują, dostosowują się i dostosowują do dokonanych zmian. nieruchomość

i uczestnictwo jest niezbędne. Ludzie są motywowani przez „Co mi to daje”?

3. Jeśli Twoi pracownicy postrzegają pewną zmianę jako coś, co zostało im zrobione bez konsultacji i wkładu, budują opór zamiast współpracy.

4. Zaangażuj swoich pracowników w planowanie i wdrażanie zmian.

5. Pytając pracowników o informacje, skorzystaj z niektórych z ich sugestii. Jeśli poprosisz o wkład i zignorujesz podane sugestie, zatrzymasz przepływ uczestnictwa martwy na jego ścieżce.

6. Oferuj odpowiednie szkolenia i ćwiczenia dla nowych procedur. Jest to konieczne, aby osiągnąć nowy poziom komfortu i zastąpić stary. Zazwyczaj potrzeba około czterech tygodni, aby rozwinąć nowy nawyk. Nie poprzestawaj na 4-godzinnym seminarium na temat nowego procesu lub technologii i oczekuj, że wszyscy uczestnicy będą kompetentni po sesji lub dwóch. Poproś ich, aby poinformowali Cię, kiedy poczują się komfortowo i bezpiecznie dzięki nowej zmianie.

7. Przygotuj program mentorski, dopóki nie osiągniesz nowego poziomu komfortu i zaufania. Ważne jest przeszkolenie trenerów, aby byli oni dostępni i łatwo dostępni. Pozwól mentorom oferować samouczki na żądanie.

8. Nigdy nie zakładaj, że jako dyrektor generalny lub menedżer masz wiedzę i wgląd w problem. Pamiętajcie, że mądrość kumuluje się i leży w kolektywu. Kiedy moja mądrość i wgląd są dodawane do wiedzy innych, stajemy się bogaci w mądrość i wgląd. To wtedy dzieją się wielkie rzeczy.

9. Nigdy nie zanurzaj się w zmiany. Potraktuj to jako proces wymagający informacji, dyskusji i cierpliwości. Jeśli dasz mu czas, uzyskasz pożądane wyniki i silne zaangażowanie swoich pracowników.

10. Unikaj pociągu. Wiele zmian w miejscu pracy jest inicjowanych przez kierownika lub przełożonego, który z entuzjazmem podchodzi do nowego programu lub technologii po uczestnictwie w konferencji. Wracają i myślą, że znaleźli ciężar matki. Zawsze szukaj nowych pomysłów. Przetestuj to z kilkoma wolontariuszami, a następnie zdecyduj, czy zobowiązać się do pełnej implementacji na podstawie odpowiedzi na jazdę testową.

Podczas ostatniego przemówienia na temat stresu w miejscu pracy skierowanego do grupy pracowników biurowych zapytałem, która część stresu była najbardziej stresująca. Zdecydowana większość stwierdziła, że ​​menedżerowie i menedżerowie, którzy odkrywają nowe oprogramowanie, aby ułatwić sobie pracę, i tak jak przyzwyczajają się do tej nowej technologii, ten sam menedżer odkrywa coś innego, co ułatwia ich pracę. Wydaje się, że nigdy się nie kończy. Twierdzili również, że uruchomienie nowego oprogramowania odciągnęło ich od pracy i sprawiło, że zostali w tyle za ojcem.

11. Ludzie są odporni na zmiany i należy im pokazać, że każdy nowy sposób robienia rzeczy czyni ich życie mniej stresującym i przyjemniejszym. Nigdy nie zapominaj, że ludzie są zmotywowani do szukania przyjemności i unikania bólu.

12. Często potwierdzaj, doceniaj i chwal swoich pracowników, szczególnie w trakcie wprowadzania zmian. Uznanie i pochwały są silnymi ludzkimi motywacjami.

13. Promuj atmosferę humoru w miejscu pracy. Ludzie pracujący w klimacie humoru i przyjemności z pracy są bardziej elastyczni i otwarci na zmiany.

„Jedyną zmianą, z jaką ludzie czują się komfortowo, jest zmiana, która dzwoni w ich kieszeni”.

[ff id=”6″]